My 2nd month in pictures / march

Ahooj :))

koukám, že poslední článek jsem psala před asi 3 týdny, to je šílený, každý den na to totiž myslím a mám šílenou chuť něco napsat, ale buďto jsem celý den v práci a když se dostanu domu, tak jsem vyřízená a jdu spát a nebo jsem celý den v práci, haha :D

Mám v hlavě asi 8 článků, co vám chci sepsat, ale vím, že mi zaberou víc času a promýšlení, tak abych nebyla úplně ztracena z povrchu zemského a smutně zapomenuta, tak vám sem dám aspoň fotky z celého března :)

jak už všichni víte, tak jsem hned 1.března začala pracovat v Bubba Gumpu jako hosteska (není to klasická hosteska jako známe z čr, je to spíš taková usazovačka a vítačka hostů)













Daddy byl na otočku v Londýně, tak jsme si skočili na oběd a rovnou mi přivezl pár věcí z domova :)



Byla jsem na procházce v Kensington Gardens a pane bože, to je něco tak nádhernýho!



Teplo, krásný nebe, zpívající ptáci..miluju to





Naty měla narozeniny, což už taky víte z článku, kde jsem ji pekla tenhle výbornej cheesecake







Naše první fotka z budky, máme v plánu jich mít co nejvíc a polepit si tím zeď v pokojíčku:)

párkrát mi hráblo....



taky jsme se s Naty ztratily v půl 3 ráno v centru Londýna.. :D


a daly jsme si v práci ten nejlepší dezert na světě a víte co je na tom nejlepší? že jsme ho měly zadarmo!!

A den na to jsem jela do Prahy, měla jsem o tom vymyšlený článek a i čas ho sepsat, ale bylo to překvapení pro mámu, tak jsem ho nemohla vydat..takže vám o tom povím v dalším článku a přidám i tunu fotek, protože jsem si to tak moc užila, že nepodělit se o to by byl hřích :D

Tak se mějte krásně a do konce týdne snad vydám další článek!

Niky xxxx

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky