Christmas in London / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!


                                                        C H R I S T M A S 


 #londonchristmas
_________________________________________________________________________________

      
Londýn je v tomhle boží, fakt.. ať jdete kamkoliv, všude je to krásně vyzdobený a osvícený a nevíte, na co koukat dřív nebo kdybyste to měli zhodnotit a vybrat si nejoblíbenější místo, tak se vám to prostě nepodaří :)))


O X F O R D   C I R C U S .
ten zaručeně patří mezi moje favority, mají tam ze světel udělaný i adventní kalendář, plus ty typický londýnský autobusy tomu dodávají pořádnou šťávu, no podívejte se sami :)




P I C C A D I L L Y   C I R C U S  & L E I C E S T E R  S Q U A R E 
vzhledem k tomu, že na Piccadilly pracuju, tak to mám obojí kousíček a koukám na to denně a ne, stále mě to neomrzelo.. jen teda bych ráda podotkla, že ten vstup na ty trhy máme v Praze mnohem hezčí, než oni tady, že jo ? souhlasíte se mnou? 



už jsem vám říkala, že jediný stánek s pivem je tu Staropramen?? náhoda, co?:)








R E G E N T   S T R E E T .
v listopadu jsme tu byli s Gustavem na toy parade od Hamleys, po celé Regent Street byly stánky třeba s Pepa Pig, Transformers (myslim?) a tak různě, a u všeho jste si mohli zahrát nějakou hru, dostat hračky, bylo to moc fajn pro děti.. můj plán byl jít do Hamleys za Santou, sednout si mu na klín a být happy, ale bohužel tam bylo tak přelidněno, že jsem se k tomu nedostala :(







C A R N A B Y   S T R E E T .
celý Carnaby Street je ve stylu nějakého karnevalu, tak jsou tam většinou všude papoušci a palmy. z čehož já úplně unešená nejsem, protože pro mě jsou Vánoce o sobech, vánočních stromkách a tak a ne o Hawaii :D












C O V E N T   G A R D E N .
já obecně Covent Garden miluju, ať jsou Vánoce, podzim, léto, cokoliv.. je to nádhera sama o sobě, jsou tam malý roztomilý uličky, krásný kavárny, restaurace a hlavně nejlepší pizzerie. teď mě tak napadá, mohla bych vám psát i recenze na různé restaurace apod., ne? :)




 W I N T E R   W O N D E R L A N D .
a to nejlepší na konec, Winter Wonderland v Hyde Parku. to je taková nádhera, představte si celý ten obrovský part přeměněný ve Vánoční pohádku.. všude jsou stánky, atrakce, horký čokolády, dárečky, lízátka, světýlka.. miluju to tam! a do toho vám tam neustále, nonstop hrajou vánoční písničky :))



















tak a tím bych pro dnešek skončila, snad se vám fotky líbí, mě krásně hřeje na srdci i to, že si je jen takhle zpětně prohlížím, je to prostě nádhera a vážně, jestli mě něco dělá šťastnou, tak jsou to přesně tyhle vánoční zdoby a světla:)))


Niky xxx







Komentáře

  1. Raz by som chcela ísť na Vianoce do Londýna alebo New Yorku, musí to byť zážitok :)

    https://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky