gift ideas for boys / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!

   
                                                           C H R I S T M  A S 


  #giftideasforboys
_________________________________________________________________________________

včera jsem vám přidala článek s tipy na dárky pro holky, tak dneska pro změnu obdarujeme ty naše kluky, jo? :) mě se letos klučičí dárky nakupovaly nejlíp.. asi je to tím, že mám v životě nového "partnera" ? , který má hodně zájmů a vím, co se mu líbí a nelíbí, tak to pro mě bylo jednoduchý a taky se mi poprvé stalo, že bych měla víc nápadů, než peněz.. hahaha :D

1) pro milovníky hodinek
já jsem Gustavovi (můj mexický boyfriend) koupila kapesní hodinky, protože mi jednou řekl, že by si je přál a navíc je do hodinek obecně blázen a nechala jsem mu na ně vyrýt jeho iniciály a datum narození, takže to si myslím, že určitě potěší každého a navíc to může putovat generacema jako za starých časů :)



2) pro milovníky vaření
náš kamarád miluje vaření a dřív byl šéf kuchař a vzhledem k tomu, že se spolu budeme stěhovat, tak jsme mu s Naty objednaly zástěru, na které je napsáno jeho jméno, dám vám sem fotku :) nebo můžete jako u holek třeba prkýnko, nože, hrnce, pánve, cokoliv:) nebo taky třeba kurz nějakého vaření.. 



3) pro milovníky jídla
pokud váš přítel, táta, kdokoliv miluje jídlo, určitě mu můžete koupit třeba krabici plnou věcí, co milují.. nebo nabitou kartu do jeho oblíbené restaurace a nebo jako já, jelikož Gustavo je Mexičan, tak potřebuje do všech jídel cpát chilli omáčku, tak jsem mu koupila takovou malou rozkošnou omáčku na klíče, takže ji může nosit vždycky u sebe a nebude si stěžovat, že v nějakých restauracích žádnou nemají :D


4) doplňky
nosí náramky, řetízek, pásky, čepice? já mu koupila čepici s jeho oblíbeným týmem Dallas Cowboys a ségra mi vyrobila náramky, který jsou pro nás oba, viz foto.

 
a význam? já na svém budu mít jeden korálek z toho jeho a naopak, jakože se vždycky budeme mít u sebe i když spolu nebudeme :)

5) hry 
nějaký kluci milujou hrát hry na playstationu, tak mu můžete koupit nějakou novinku nebo prostě něco, co by ho mohlo bavit.. dál například beer pong, když si to vygooglíte, tak najdete plno setů s kelímkama a balonkama a nebo mu to prostě vyrobte sami :)


6) pro milovníky hudby 
co takhle jeho oblíbené CDčko? nebo třeba předplatitele spotify? nabít kartu do ITunes? nový sluchátka? lístky na koncert?


7) oblečení
já nejsem moc dobrá ve vybírání oblečení, ale věřím, že vy jste na tom líp, takže mu můžete koupit nové triko, košili, mikinu, džíny? nebo nové boty.. já jediný co bych si troufla je merch jeho oblíbených skupin nebo zpěváků :D


8) zážitek
můžete koupit lístky na koncert, projížďku v závodním autě, kurz vaření, bungee jumping, nebo pokud milují víno, tak třeba ochutnávku různých vín, to samý s pivem :)

9) alkohol
znáte to, určitě u vás pod stromečkem bývá aspoň jedna láhev alkoholu, takže opět, pokud je to milovník vína, tak nějaký kvalitní víno, nebo to samý s ginem, pivem.. prostě něco speciálního, co nedostává běžně. dál se prodávají sady na výrobu vlastních vín a piv, tak to bych určitě taky zkusila:)


10) něco romantickýho/ osobního
můžete příteli nechat udělat knihu s vašima fotkama nebo třeba taky deku, tričko, cokoliv.. nebo je jen nechat vytisknout a udělat z nich třeba koláž a zarámovat.. to samý s tatínkama, třeba album s fotkama z vašeho nebo jeho dětství, jak šly roky..:)

11) na vzpomínání
víte, že se prodávají knížky na vzpomínky? smysl toho je, že jsou to knihy plný otázek, takže třeba pro tátu se budou ptát, jak se seznámil s maminkou a on musí všechno zodpovědět a vám to jednou zůstane a budete mít navždy zaznamenaný, jak probíhal jeho život a co všechno dělal.. je to krásný, ja takovýhle věci úplně miluju :)

12) random nápady
vyrobit vlastní podšálky, vyrobit nebo koupit Otvírák na piva s plechovým kyblíkem vespod na ty víčka (mrkněte na pinterest) , koupit voucher do barber shopu na pořádné stříhání, letenku někam nebo třeba nějaký zájezd :)

víc už toho asi vyplodit nezvládnu, ale opět, kdyby vas něco napadlo, dejte mi určitě taky vědět prosím :) 

tak hezké nakupování! 

                     Niky xxx


Komentáře

Oblíbené příspěvky