my favourite Christmas songs / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!


 C H R I S T M A S 


#christmassongs
_________________________________________________________________________________


už jsem vám řekla o mých oblíbených filmech, tak teď přichází na řadu písničky, protože já už od listopadu na spotify nejedu nic jiného :D třeba psaní všech těchto Vánočních článků píšu stylem, že sedím v kavárně s horkou čokoládou nebo kafem a ve sluchátkách mi jedou přesně tyhle písničky, co vám jdu říct teď.. tak si je pusťte a pojďte si to vychutnat se mnou! :)

jo a možná si všimnete, že jeden z mých oblíbených zpěváku o vánocích je Michael Bublé <3



tohle je moje srdcovka snad celý můj život..
tahle je pro změnu naše letos nejoblíbenější s Natynkou, přišly jsme na ní asi před 2 měsíci úplně omylem :D






další moje oblíbená odjakživa!







tak co, myslíte, že vám to stačí? :P jaká je vaše nejoblíbenější a pouštíte si ji každý rok? to mě vážně moc zajímá :)

a jinak co ještě dělám, tak si každý rok stáhnu aplikaci s vánočním rádiem, takže vám tam 24/7 pouští jen vánoční písičky.. a ne, nehrabe mi z toho hahaa :D


         Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky