gift ideas for girls / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!

                                                     
                                                  C H R I S T M A S 


 #giftideasforgirls
_________________________________________________________________________________



MAMI, BRAMBOŠ A NATY, JESTLI TO ČTETE, TAK TEĎ SKONČETE. IHNED. ZAVŘETE TO A VRAŤTE SE AŽ PO VÁNOCÍCH, DĚKUJU. :)

nevím, kam jinam vám svý nápady napsat, když nechci, aby to tyhle tři osoby četly, ale přitom vím, že čtou každý můj článek.. :/ ale já jim budu věřit, přece si nechtěj zkazit překvapení, že jo? haha

          ________________________________________________________________

už jsem vám někdy říkala, že jsem úplnej idiot? měla jsem v plánu vám nafotit všechny svoje dárky, co jsem pokoupila, ale já už je zabalila? chápete to? tak vám sem nastrkám pro inspiraci fotky z google, protože jsem prostě trubka :D začneme s dárkama pro kamarádky/mamky/ségry/babičky/tetičky, prostě pro jakýkoliv ženy ve vašem životě :)

1) organizér na makeup
najdete ho všude a i za pár korun, já osobně ho mám z amazonu, ale mají je všude, např. Pepco, IKEA, prostě všude.. a pro člověka, co má hodně rtěnek a různých obličejových dekorací :D tak se to hodí :)



2) cestovní diář 
sama jsem jeden dostala k narozeninám a je to vážně výborný nápad pro lidi, co plánují cestovat, můžou si naplánovat trasu, destinace, cenové rozpětí, co navštívit, je toho mraky.. :)



3) obaly na telefon
s tímhle neuškodíte nikomu a ničemu, obaly se vždycky budou hodit a nejlíp je seženete na Aliexpressu, kde v přepočtu stojí 30 Kč jeden :D


4) pro milovníky knížek
pokud máte někoho, kdo rád čte, tak se určitě hodí voucher do knihkupectví, ať si můžou pokoupit knížky jaký zrovna chtějí, nebo - to jsem koupila já, je to takovej knižní zápisníček,kam si vypíšou jaké knížky četly, jaké chtějí číst, jestli byly koupené nebo půjčené, jak dlouho jim trvalo je číst, co na nich bylo nejlepší.. je to super nápad! 

5) pro milovníky vaření/pečení
já nejradši hledám věci do kuchyně, jsem na to ujetá, takže mě baví kupovat hrníčky apod., až na to, že na pečení jsem tu blázen hlavně já a sebe obdarovávat nehodlám, ale třeba personalizované prkýnko, kde do toho dřeva necháte vyrýt např.jméno nebo v podstatě cokoliv.. nebo třeba já osobně jsem se zamilovala do tohohle z Anthropologie 

můžete si taky pohrát s personalizovanými hrnky, nádobím, prostě cokoliv :) 

6) pro milovníky šperků
co třeba náramek, řetízek nebo náušnice? pokud jste z Prahy, ráda vám dám kontakt na mojí ségru, která je vyrábí a jsou nádherný! sama budu obdarovávat jejíma výrobkama :)


7) moje mamka má slepice, je do nich totální blázen a má denně asi milion vajec a jelikož je nezvládáme spotřebovat, tak je i prodává.. no a tak jsem jí koupila tenhle domeček, kde je může mít vystavený a ještě budou vypadat krásně :)

8) nutnosti
vzpomínám si, když jsem byla malá a nenáviděla jsem, když jsem dostala ponožky, kalhotky a mycí gely.. ale když jste dospělý a musíte si to kupovat samy, tak to začnete oceňovat, takže určitě kupujte ponožky, kalhotky, pyžama a mycí gely, šampony, žiletky, krémy, všechno! každý to ocení :)))


jedna z nejlepších značek s dárkovým balením je Baileys and Harding, podívejte se na web, zamilujete si snad úplně všechno a pokud nechcete objednávat online a čekat a bát se, že to nedorazí, můžete si vyrazit do salonu mé mamky, je to salon Beauty and Style a nejdete ho v  Kunraticích, kde si to můžete koupit rovnou :)

9) lístky na koncerty apod.
pokud máte někoho, kdo miluje koncerty a festivaly a víte, že tu bude jejich oblíbená skupina nebo cokoliv, tak určitě kupte lístek! :) to samý třeba do kina, v únoru bude opět 50 odstínů nevím čeho :D tak pokud znáte někoho, kdo je na to blázen, tak můžete koupit třeba lístek na maraton, kde vám pustí všechny 3 díly najednou.. bláznovina, co?

10) dekorace do domácnosti
a chcete-li někomu zútulnit pokojík nebo obývák, tak určitě dekorace.. například svíčky - opět udělám menší reklamu své mamce, ale v salonu má veliký výběr různých svíček a dalších věcí do bytu, nebo třeba polštáře, povlečení, rámečky, rohožku, cokoliv :)


11) pro milovníky papírnictví
to jsem například taky já.. miluju všechny možný sešity, deníčky, fixy, propisky, zvýrazňovače, notesy, alba, prostě všechno, co najdete v papírnictvích.. a tady v anglii mě ničí paperchase, znáte ho? boha... potřebuju vždycky všechno. takže kdybych měla někoho stejně ujetého jako jsem já, tak je to jasný. mají tam i plno plánovačů, jak na týden, tak na měsíc, kalendáře, všechno! :D 



12) něco osobnějšího
co takhle nechat vytisknout nějakou hezkou rodinnou/přátelskou fotku a nechat ji hezky zarámovat, nebo natisknout na tričko, deku, povlečení.. nebo udělat knihu fotek třeba z nějaké dovolené nebo z nějaký významný společný události :)



pokud máte někdo nějaké nápady, co jsem já tady nevypsala, určitě mi dejte taky vědět, protože mě to zajímá :) snad vám ty moje nějak pomohly nebo vás něčím inspirovaly.. ještě bych vám ráda doporučila PINTEREST , kde najdete tunu inspirací na všechno možný, kdybyste chtěli třeba i vyrobit něco vlastního a tak, tak se určitě mrkněte :))


                                                 Niky xxx










Komentáře

Oblíbené příspěvky