my top Christmas movies / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!


                                                             C H R I S T M A S 


#christmasmovies
_________________________________________________________________________________


....jsem ten člověk, co na filmy moc nekouká a obecně vlastně ani na tu televizi.. už takový rok a půl jsem ani žádnou v pokoji neměla a tady v Londýně tomu není jinak :D ale o Vánocích? to je jiná pohádka!

ségra vždycky sleduje TV PROGRAM a zaznamenává si, kdy co a jak dávají a pak se scházíme v obýváku u telky a koukáme..jediný, co teda nemám ráda jsou český pohádky, nikdy mi nějak nesedly a většinou je v té televizi ignoruju a nebo přepínám (což je asi špatný, co?)..

no a tak jsem si řekla, že vám vypíšu pár mých úplně nejoblíbenějších vánočních filmů, protože třeba všechny neznáte, tak ať máte nějakou inspiraci:)

1) GRINCH - zaručeně můj nejoblíbenější film, je to jeden z těch, na který se fakt koukám každý rok i když už ho znám nazpaměť, ale prostě mi k těm Vánocům patří a vždycky se u toho nasměju a jsem dojatá :D

 

2) POLÁRNÍ EXPRES - všimla jsem si, že hodně lidí tenhle film vůbec nezná a normálně mě to za ně mrzí :D miluju to zpracování, nápad a děj, rozhodně si ho letos zase pustím :) hlavní roli hraje Tom Hanks, takže odpovídá to, proč je ten film tak dobrý žejo :D a navíc byl hrán reálnýma hercema, akorát pak byli v počítači převedeni do animovaných postav


3) VELKÁ VÁNOČNÍ JÍZDA - jsem vám měla v plánu říct, že tenhle film není tak starý (jsem myslela, že je to třeba 2 roky) a teď koukám, že už je to 6 let.. no každopádně, já ho tak dlouho neznám :D ale je taky super, hrozně se mi líbí ten děj, kde se ukazuje na to, že ne vše moderní a nadčasový je lepší, než ta stará klasika.. pusťte si to a uvidíte :) tohle je jeden z mála filmů, u kterýho vydržela dokonce i moje máma a celý ho zkoukla, protože ona jinak od filmů odchází :D


4) LÁSKA NEBESKÁ - ale tenhle určitě všichni znáte, že jo? je z roku 2003 a posledních 5 let podle mě? na něj koukám každý rok (jak jinak), miluju na tom to, že je to ve stylu deníku Bridget Jones, je to točený z části v Londýně a navíc se v něm odehrává několik příběhů, různých lidí, rodin a párů, některý jsou romantický, další smutný a tak..neznám člověka, co by ho nemiloval! :)

5) PELÍŠKY - já český vánoční filmy moc nemusím, už jsem vám psala, že český pohádky ignoruju, ale pelíšky jsou jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděla. děj se odehrává někdy na konci 60.let  a příběh je o stárnoucích rodičích, puberťácích a malých dětech, je to neskutečně vtipný film, podle mě každý čech zná všechny ty hlášky a dost často je v životě používá a slibuju vám, že když si ho pustíte, tak nebudete litovat :)


6) PRÁZDNINY - tenhle film nepatří úplně mezi ty, co bych potřebovala vidět každý rok, navíc je to přesně ten typ filmů, kde už ze začátku víte, jak skončí, ale rozhodně stojí za to se na něj podívat, je to taková fajn oddychovka :D


7) MATKY NA TAHU O VÁNOCÍCH - na tomhle filmu jsme byly s Naty někdy v listopadu a oběma se nám moc líbil, je to taková klasická oddychovka, víte v podstatě co od něj čekat, jak to dopadne, ale zase vás to pobaví a neuděláte chybu, když si ho pustíte :) narozdíl od toho druhýho novýho filmu, co je letos v kinech a ten je myslím o otcích, tak ten mi přišel trošku zvláštní.. moc mě nezaujal :/ 

tak tady máte všechny mé oblíbené, koukám na mnohem víc filmů, ale z těchto jsem nadšená tak moc, že bych chtěla, abyste je všichni viděli a neochudili se o ně :D

tak přeju krásné koukání, udělejte si k tomu hezky horkou čokoládu, nasaďte si teplý ponožky, lehněte si ke krbu a mějte se krásně :))))

                                            Niky xxx 


Komentáře

Oblíbené příspěvky