Merry Christmas! #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR! 


                                                        C H R I S T M A S 


#merrychristmas

_________________________________________________________________________________

tak je to tady. jsou Vánoce. může mi někdo vysvětlit, proč, když jsem před 5ti dny přijela tak byl sníh a teď je asi 12 stupňů? to se to trošku seklo, ne? :D

každopádně já bych vám jen chtěla popřát krásné Vánoce, pořádně si to užijte a hlavně nezapomeňte, že nezáleží na tom, co dostanete, kolik toho dostanete a kde jste, ale hlavně s kým jste.. protože prostě není nic víc než být s lidma, kteří vám jsou blízcí a který milujete. já děkuju bohu za to, že můžu být s rodinou, jsem tu furt vítaná, máme co jíst, máme to tu krásně ozdobený, cukroví napečeno a mamka dokonce už včera připravila bramborový salát a rybí polévku. je to boží.










ještě bych ráda řekla, že letos poprvé soucítím s lidmi, co nemůžou být se svými milovanými a je jim smutno, protože i přes to, že jsem nadevšechno ráda, že jsem se svoji rodinou, tak mi přece jen chybí ten můj mexičánek.. zůstal v Londýně, tak se s ním uvidím až po.. ale hlavně, že se uvidíme, žejo..to je důležitý! :)

tak ještě jednou Veselé Vánoce, užijte si to na 100%, pořádně se najezte a užívejte si ty vděčný a šťastný reakce na dárky, co rozdáte! 

a děkuju vám, že jste tu se mnou už skoro rok :)))

                                       Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky