Being a tourist in London / #travelwithniky

vy, co mě sledujete na instagramu jste určitě viděli mé instastories a všimli jste si, že mi přijelo pár kamarádů z Prahy.. vy, co mě na instagramu nesledujete byste měli začít hahaa :D ( smithnicole7 )



každý den jsme ušli přes 15 km a strávili asi 14 hodin na cestách po všech klasických pamatkách, co navštěvuje snad každý, každopádně to pro mě bylo obzvláštněný tím, že s námi byl můj mexický kamarád.... :D který nám ke všemu něco řekl a nebyly to jen takový ty základní věci, co si každý přečte na googlu, ale spíš takový zajímavosti, co si vyšetl v knížkách a tak, bylo to super :)





byli jsme se podívat na střídání stráží u Buckinghamského paláce :)




taková zajímavost jo, věděli jste, že Trafalgar square není Londýn, ale City of Westminster? 



ti z vás, co sem plánujou jet a těší se na Big Bena, tak vám doporučuju sem jet někdy jindy, jelikož momentálně vypadá takhle..a dlooouho vypadat bude























přeju vám všem krásný týden! mě skončilo volníčko a jdu zase makat..

                                              Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky