adoptuju si novou babičku aneb jak jsem se zamilovala do paní na ulici / #chatwithniky

dnes ráno se mi stala věc, která mi přišla tak zajímavá, že vám o tom hned musím napsat..

já miluju starý lidi, ještě k tomu angličany, chtěla bych si 90% z nich adoptovat jako svoje babičky a dědečky + taky miluju dělat lidem radost, rozdávat dárky a vlastně rozdávat v podstatě sebe a všem :D děda mi vždycky říkal, že jsem až moc hodná a že jako malá jsem klidně rozdala svůj poslední bonbon jen pro to, aby ostatní měli radost i kdyby to znamenalo, že na mě žádný nezbyl.

ale to vlastně úplně není ta pointa..včera večer, opakuju včera večer jsem si povídala s kamaradem o tom, že chci tady v Londýně najít něco na způsob toho, co máme v ČR před Vánoci v obchoďácích, kde si vyberete přání dítěte z dětského domova, koupíte tu věc a vrátíte ji tam s tím, že se to na Vánoce dostane k tomu dítěti.. no a že bych to chtěla udělat tady a klidně to může být dárek pro nějakou babičku nebo dědečka, prostě chci někomu udělat hezký Vánoce, jo? 

no a dnes ráno si jdu na klasiku koupit kafe a sednout na lavičku jako vždy, dát si cigárko a zavolat mámě, jenže mi to nebrala a tak jsem chtěla odejít. V tom přišla roztomilá paní o berlích, tak jsem jí udělala místo, ať si ke mně sedne, bla bla bla.. zkrátím to - poprosila mě o cigaretu a nějakou náhodou jsme se zakecaly..až se z toho staly 2 hodiny nekonečné konverzace, která mi tak zpříjemnila den, že dnes už mě nikdo nena*ere :D

vyslechla jsem si celý jeji životní příběh o tom, jak byla úspěšná, procestovala půlku světa, dávala mi typy na to co navštívit v Anglii, vyprávěla mi o svých dětech, až jsme se dostaly k tomu, že její dcera je po nehodě a ochrnula na celou spodní část těla, takže se nemůže hýbat, ale přitom má 3 děti, o který se teď stará tahle babička, která sama chodí o berlích, je vyčerpaná a nemá peníze, protože vše dává do té rodiny..bylo to něco tak zajímavého, že jsem jí řekla, ať o tom napíše knížku. nechtěla, že prý by si ji nikdo nekoupil, tak jsem jí řekla, ať píše blog, že jí to naučím a slibuju, že budu její první a nejvěrnější čtenář..jenže ona to nemá na čem psát, ale prý si jednou plánuje koupit tablet.. jednou... jenže to se nikdy nestane, je mi to úplně jasný, takže pro mě to byl signál, že musím zakročit ha ha :D včera jsem mluvila o tom, že si přeju někoho obdarovat a dnes mi vstoupí do života člověk, co to potřebuje a ocení, takže já se musim za každou cenu pokusit opravit svůj starý počítač a do Vánoc ji ho dám. Vyměnily jsme si čísla a začneme spolu chodit na procházky a na pivo a já se těším jak nikdy. 

Ten osud je zajímavý, co? 

P.S.: dělejte dobrý skutky a buďte na lidi milý, budete ze sebe mít mnohem lepší pocit :)))

                        Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky