Chester, England / #travelwithniky

ahoooj, jak se všichni máte? doufám, že fajn. já už mám konečně počítač (pro ty, co to nevědi, tak mi před 2 týdny odešel můj starý počítač a já nic jiného nemám), tak si můžu zase vesele psát až do nevidím haha :D

minulý týden jsem byla na otočku za babičkou v Chesteru, akorát jsem neměla moc času na to si vše projít a nafotit vám to, tak vám jen ukážu pár fotek, co jsem nafotila, když jsem se šla na rychlovku projít :)


Chester. Čestr.
je hlavním městem anglického hrabství Cheshire a je jedním z nejlépe zachovalých měst ve Velké Británii.
je nejznámější pro šíři architektonických památek.
v Chesteru se nachází největší zoologická zahrada celé Anglie.




jedna z věcí, co na Chesteru miluju je ta, jak jsou ty budovy fotogenický..teda oni i naživo, ale chtěla jsem tim říct, že ať si vyfotíte jakoukoliv budovu, tak bude vypadat krásně!:)












hrozně mě baví, že na každém kroku potkáte buďto tunu mladých lidí, kteří tu studují na univerzitě nebo tunu starých lidí (jakože vážně starých, klidně i od 90 víc), protože je tu hodně "domovů duchodců" a tak :)
















možná, že jsem to s těma fotkama trošku přehnala, tak se vám omlouvám, ale snad uznáte sami, že je to prostě fotogenický město a že byste si taky vše fotili? :D a jede se tam jen 2 hodinky z Londýna, takže to je úplně ideál:)

mějte se krásně!

                                 Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky