is it too early for Christmas? #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR! 

                                                           C H R I S T M A S 

                                                                                                         #mychristmas

_________________________________________________________________________________

ano, jsem ujetá a nestydím se za to! :D jestli je něco, co vážně celým srdcem miluju, jsou to Vánoce..miluju na nich všechno, péct cukroví, kupovat dárky, balit dárky, dostávat dárky, vybírat ozdoby, zdobit, pít horkou čokoládu, koukat na vánoční filmy/pohádky, poslouchat vánoční písničky/koledy.. prostě všechno, co vás napadne, že by mohlo patřit k vánocům, tak to já miluju a dělám.

letos jsem se rozhodla udělat o vánocích několik článků. jak s nápady na dárky, tak s výrobou dárků, recepty na cukroví, nápady na výzdobu apod., chtěla bych vám ukázat, jak to dělám já a prostě bych se chtěla podělit o tu svojí radost :D

!! všichni říkají, že nesnáší nakupovat dárky, protože je to stresující, všude je plno lidí, někde už není ani otevřeno a hlavně nevědí, co kde koupit. ano, protože to vše řeší den, dva před Vánoci a nadávají a smějou se lidem jako jsem já, co to vymýšlí už od září.. ale proto lidi jako jsem já to milujou, protože maj na všechno dost času a mají to pěkně zorganizovaný..tak to letos taky zkuste :) !!

mám to štěstí, že moje maminka má úplně stejnou vášeň pro Vánoce jako já, takže v tom nejsem sama a můžeme se spolu vyžívat ve všech těch blbůstkách a světýlkách atd.. a hlavně, víte co je úplně nejlepší? že máme troje Vánoce.. TROJE!


první slavíme normálně 24.12. doma, většinou k nám přijede babička a máme 2 druhy bramborového salátu, bramborovou kaši, řízky, kapra, polévku, cukroví..jdeme se projít do centra Prahy, podívat se na trhy a nasát tu atmosféru.. pak jdeme domu, hrajeme hry, jdeme se projít se psama, válíme se a dáme si dárky.. prostě klasika :)


druhý Vánoce slavíme 25.12. , protože můj táta je angličan a odjakživa jsme to tak měli, takže si dárky mezi sebou jako ta nejbližší rodina dáváme 25. ráno, což vlastně znamená, že nás navštíví jak Ježíšek, tak Father Christmas :D


mamka většinou stráví celý den vařením, dělá 150kilového krocana a všechny tyhle anglický přílohy (sbíhaj se mi sliny..bože..ještě 2 měsíce :(  ) a my mezitím koukáme na filmy a cpeme se cukrovím :D



a třetí Vánoce slavíme u tety se sestřenkama plus ještě se ségrou a bráchou jedeme navštívit tátu, takže jsem vlastně kecala a Vánoce mám 4krát.. jsem dítě štěsteny!


já nekecala, my jsme fakt s mámou ujetý...takhle prosím vypadalo její auto minulý rok, samozřejmě se každý na tý naší vesničce otáčel a já už jen čekám, kolik aut to bude mít letos, hahaha)

a znáte tyhle korunky? jsou z Christmas crackers, což jsou takový blbince, který prodávají například v Marks and Spencer, vypadá to jako takový bonbon a s člověkem, co sedí vedle vás každý chytnete jeden konec a škubnete. no a ten, co vyhrál, dostane dáreček, co se v cracker skrývá a ještě tuhle korunku. a myslím, že i nějakej vtip nebo citát, teď si nejsem úplně jistá..



v příštích článcích vám povím pár receptů na naše cukroví (nějaký jsou asi 100 let starýýý...ty recepty samozřejmě, ne to cukroví hahaa) a nápady na dárky, protože ano, já už jich mám plno vymyšlených a plno objednaných :)))

mějte se krásně,

                                      Niky xxx

Komentáře

  1. Ty jo, Vánoce čtyřikrát, to bych brala :) a tátu Angličana taky :D jinak já Vánoce miluju a vždycky už od září všem básním o světýlkách, stromečku, koledách, cukroví... a tak :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  2. Taky Vánoce miluju! <3
    A článkem jsi mě úplně nalákala, už aby byly!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky