my 7th month in pictures / august

Stydím se, že o srpnu píšu v půlce října..ale v mém životě se v těchto pár měsících odehrálo docela dost věcí (jednou vám o tom napíšu článek) a tak nějak jsem se ztratila ve svých vlastních myšlenkách a pocitech, že jsem se nedokázala soustředit na nic jiného :/

každopádně jaké jste měli léto? já si svoje moc užila.. sice jsem nebyla nikde na dovolený nebo tak, většinou jsem chodila furt do práce, ale byla jsem 2x v praze, takže jsem viděla všechny svý milovaný, bylo tu nějaké dny i neskutečný teplo, jakože fakt třeba 35 stupňů a celkově prostě to léto bylo super :)


srpen jsem odstartovala v LOOP, což je latinský klub, kde nejen, že výborně hrajou, ale 90% lidí tam umí i neskutečně dobře tancovat..logicky, jsou to latinos, já víím.. 



po tom jsme s Natálkou a naší kámoškou (manažerkou) Anitou šly na show Forbidden nights, kde vám tancujou krásní kluci převlečení za hasiče, vojáky apod. a různě se svlíkaj atd., byla to pecka a samozřejmě jsme se všechny zamilovaly haha :D najděte si to na youtube nebo na instagramu :)

 pár dní na to jsem jela s kamarádama do Blackpoolu, ale o tom si můžete přečíst celý článek TADY .



taky jsem měla pár kavárnových randíček s Natálkou a palačinkama v téhle boží kavárně, určitě jsem vám o ní už psala, buďto tady nebo na facebooku, majitel je řek a dělá nejlepší palačinky, nejlepší kafe a hlavně to tam celý vypadá moc hezky:)))

a když se nám konečně poštěstilo mít ve stejný den volno, tak jsme si vyrazily na procházku přes Kensington Gardens do Hyde Parku a zakempily jsme to ve španělské restauraci na pozdní boží večeři.. a Naty se trošku ťukla Sangriíí :D



taky jsem (jako skoro každý měsíc) jela na chvíli do Prahy, protože mamka i ségra slavily narozeniny, tak jsem tam musela být :) a měla jsem svého kufrnosiče, co víc si přát..





už jsem málem zapomněla, že mi v Praze vlastně nikdy nenapíšou správně jméno :D




ségra slavila 25 narozeniny na Houseboatu na vltavě, znáte to? bylo to něco neuvěřitelnýho, můžete si tam blbnout na terase, pouštět písničky, pít, tancovat a u toho plout po praze a koukat na krásný západ slunce a tak, fakt nádhera :) když budete chtít, napíšu vám o tom samostatný článek s fotkama a detailama o pronájmu :)


tady ho můžete vidět po pravé straně :)

a moje krásná oslavenkyně

bože, vidím to a sbíhají se mi sliny.. tak přesně takhle jim při každé návštěvě prahy haahaha.. ale tak řekněme si upřímně, co je víc než smažák? (vy, co jíte maso se prosím nevyjadřujte,díky moc :D )




tohle je třeba největší pizza, co jsem v životě viděla a jedla :D ale byla výborná, potřebuju vyzjistit, kde že jsme to na ní vlastně byli a taky vám o ní napíšu v příštím článku víc, až někdy budete v Londýně, tak si na ni určitě musíte zajít)





tady mě kluci vytáhli do parku na West Hampstead, taky nádherný místo, akorát že je tak obrovský, že jsme ho nestihli projít celej, asi tak jako všechny parky tady :D 


tak si myslím, že za jeden měsíc by to stačilo :D teď ležím v posteli, venku zima jako blázen, prší, pochmurno.. a já se ohřívám těmahle fotkama a přijde mi neuvěřitelný, že už je to přes měsíc staré, vážně, kam ten čas letí? proč? potřebuju trošku zpomalit....

                              


                                                         Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky