let’s start shopping for Christmas / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!

                                       
                                                       C H R I S T M A S 

                                                                                                             #christmasinspiration

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

posledních pár dní trávím svůj volný čas u počítače a kochám se. víte čím se kochám? ozdobama, výzdobou a různýma inspiračníma obrázkama na Vánoce, na různé dekorace, balení dárků apod., miluju všechny stuhy, lepítka, jmenovky, balící papíry..prostě všechno a určitě je tu někdo z vás, kdo má tu samou úchylku...že jo? prosím? haló? :D

můj prvotní plán byl takový, že vám udělám článek o tom, jak já letos zabalím dárky a tak, přece neprásknu všem svůj knowhow a svoje tajný stránky plný božských věcí, jenže buďme realisti, nápadů mám až moc, ale peněz už tolik ne a ani dárků ne, tak se s váma o to podělím a třeba vám to pomůže :)


  • dnes jsem úplně omylem narazila na stránku www.hobbycraft.co.uk , kde mají plno různých DIY věciček, stuh, ozdob atd. a to vše za pár liber..už mám v košíku daných 7 věcí a to jsem tam strávila 5 minut? a musela jsem to vypnout, jinak bych to asi vykoupila.. dál tam mají super věci třeba na vlastní výrobu adventního kalendáře, svíček, různé jmenovky, nálepky atd..je to prostě ráj!

  • dál mám www.paperchase.co.uk což je můj nejoblíbenější obchod na světe. pokud je někdo z vás milovník papírnictví jako já, tak tohle je ideál. mají tam všechno, od propisek po foto alba, ale hlavně taky balící papíry a vánoční přání..no podívejte se sami :)

  • www.therange.co.uk je další z obchodů, kdy mám strách, že když do něj vlezu, tak to vykoupím..přijde mi to něco na způsob našeho Hornbachu nebo Bauhausu? teď si nejsem jistá, ale opět tam najdete všechno možný, od světýlek po balící papíry a hlavně taky tunu věcí na DIY..je tam i spousta nápadů na dárky a tak, co víc vám mám povídat,žejo...

  • www.notonthehighstreet.co.ukopět to samý, akorát že je to trošku dražší, vzhledem k tomu, že 90% věcí tam je personalised, čili můžete si nechat udělat třeba vánoční punčochu s vlastním jménem nebo kouli na stromek s fotkami apod.

  • no a potom klasika www.aliexpress.com , ten už určitě všichni znáte a víte, že tam se dá najít úplně všechno za nula,nula,prd.. do vyhledávače zadejte klidně ho*no a ono vám vyjede na 160 jiných způsobu😂 ale já ho mám nejradši na blbiny jako třeba jmenovky na dárky, můžete si objednat 100ks za 1 dolar? tak to #sorryjako..? ale i balící papíry, různé vánoční ozdoby na stůl, na židle, dokonce třeba i povlak na záchodový prkýnko, který vypadá jako santův oblek :D
dál miluju samozřejmě Primark a Poundland , akorát že tam se nedá objednávat on-line, ale pro ty z vás, co nežijete v Anglii nebo tak, tak můžete do Primarku třeba v Drážďanech, je to kousek a je to na stejný brdo :D

a z českých mě napadá jen PEPCO a KIK, je jich po Praze dost a je to v podstatě to samý co na všech těch stránkách, ale v kamenném obchodě haha😄

tak se mrkněte a dejte mi vědět, jak se vám to líbí..ale hlavně si dávejte pozor, ať tam nenecháte celou výplatu jako já :D

                         Niky xxx

P.S. sledujete mě na instagramu (smithnicole7) a na Facebooku (xnicolesmithxo) ? jsem tam aktivnější a můžete vidět víc z mého běžného dne tady v Londýně :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky