začala jsem balit dárky! / #christmastime

THE BEST TIME OF THE YEAR!

                           
                                                    C H R I S T M A S

                                                
                                                                                                                      #wrappingpresents
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



já vím, ještě je brzo, máme teprve 13.11., ale já dnes byla sama doma a měla jsem čas, tak jsem zabalila pár dárků a chci se s vámi o to podělit 😄

na úvod bych vám ráda řekla o mém zklamání a příběhu s balícím papírem.. 
před asi měsícem jsem si ho našla na amazonu s tím, že 2m role stojí £3.50 a 10m role £7.99 , tak vám snad nemusím vysvětlovat, co jsem si vybrala, že jo? jenže se mi v tu chvíli nechtělo utrácet, tak jsem to nevzala.

minulý týden jsem se rozhodla, že to teda objednám, ať konečně můžu začít balit a víte co? byl vyprodaný a dokonce tam napsali, že nevědi, jestli přijdou další a když jo, tak netuší kdy.. moje štěstí no :/ ale já šikovná jsem si ho našla na ebay za stejné peníze, tak jsem ho objednala.

a tady přichází na řadu to zklamání, protože za 1. on má sice 10m na délku, ale šířka toho papíru je jak na balení lízátek, jestli si rozumíme, takže mi je těch 10m stejně k ničemu.. a za další ta kvalita? znáte takový ty papíry za 15Kč, který se při každém přeložení trhaj? tak to je pŕesně tenhle + k tomu všemu je skoro průhledný.. dám vám tady na něj odkaz, protože minule jsem vám doporučovala amazon, tak ať se tomuhle vyhnete, mají totiž víc druhů, který na skladě ještě jsou.. 









a jaký z toho plyne ponaučení? ne všechno, co je dražší bude kvalitnější ✌🏼


papír: amazon / £7.99 / odkaz tady
otvírací jmenovky: Primark / £1.50 balení 24ks
hnědé jmenovky s provázkem: Aliexpress / 2$ balení 100ks /  
odkaz tady

P.S.: tohle není finální vzhled těch balíčků, čekám na pár stužek atd a ještě to doladím, ale o tom vám přidám článek později :)

přeju vám hezké pondělí a vkročte pravou nohou do nového týdne! 

                      Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky