nemožné stěhování / #chatwithniky

pamatujete si ten článek o tom, jak jsme se s Naty stěhovaly do toho pokojíčku? jsem si jistá, že jsem zmiňovala, že se tak za měsíc/dva zase přestěhujeme, protože tenhle kamrlík je jen dočasný...

no, takže o 9 měsíců později v něm furt bydlíme. a furt to nesnášíme a teď budu mluvit hlavně za sebe, ale já tam nemůžu vydržet, všechno mě tam štve a hlavně si strašně přeju prostor, my se vážně nemůžeme hnout a i jsme ze srandy ten pokojík rozdělily na zóny..

další věc je kuchyň, máme nový spolubydla, kteří dělaj neskutečnej bordel a taky tam furt někdo oxiduje, takže já jsem už dobrej půl rok nic neupekla a strašně mi to chybí, ale prostě se mi to nechce dělat v téhle kuchyni..


no a tak máme 2 kamarády, se kterýma jsme se rozhodli sestěhovat s tím, že si pronajmeme celý byt nebo dům a všechno bude mega easy, ne? 
no tak neni.

už to děláme přes 3 měsíce, hledáme byty jak magoři, obvoláváme agentury, chodime na prohlídky a když se do nějakého zamilujeme, tak je tam vždycky nějakej háček a nebo nám ho někdo vyfoukne o pár hodin!! ale já věřím tomu, že do Vánoc se přestěhujeme a já si splnim sen, kdy to celý krásně vyzdobím, napeču cukroví (naši kamarádi jsou z Mexica a neznají to) a uděláme si to prostě boží :)))

tak nám přejte štěstí, já vás budu informovat a kdybyste někdo náhodou byli taky v Londýně a o něčem věděli, dejte mi prosím vědět! nebo nějakou radu, uvítáme cokoliv :D

               Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky