travelling around England part two / #travelwithniky

                                                                       B A T H . 
město v Anglii, který je známý lázněmi napájenými třemi horkými prameny. voda z pramenů byla využívaná na léčbu různých chorob. bývalo to výletní místo pro bohaté. Bath je po Londýně nejnavštěvovanějším městem Anglie. 



Bath Abbey - opatský chrám sv. Petra, je to gotický kostel a bývalá katedrála, stojící přímo v centru města Bath.







prohlídka kostela je zdarma, jediné, co se platí je výhled a průvodce, ale poslední je myslím kolem 4.hodiny odpoledne a my přišli pozdě :D


jak už jsem vám psala v minulém článku, tak do Bath jsme jeli přes noc autobusem (s přestupem v Londýně, hahaha) a dorazili jsme někdy kolem 11/12 dopoledne. hodili jsme si věci do našeho airbnb, což byl jen double pokoj u někoho doma, tak jsem se toho trošku bála, ale bylo to super, dům krásný a čistý a paní byla z kolumbie, tak si pěkně rozuměla po španělsky s tím mým mexičanem :D


Bath je plný takhle rozkošných kaváren, to mě baví:)







tady netuším, čím jsou vyhlášeni, jen jsem si všimla, že se na ně stojej neskutečný fronty celý den! byli jste někdo? ochutnali jste? nás to totiž hrozně zajímalo, ale nechtělo se nám to nikdy vystát, byla nám zima :D




















den jsme zakončili večeří v italské restauraci na pizze (klasika, většinou spolu jíme hlavně pizzy a burgery haha) a pak jsme vyrazili do našeho airbnb pokoje, kde jsem usla v 9 večer a vzbudila se až druhý den v 10... jsem byla asi v těžkým komátu, protože si vážně ani nevzpomínám, kdy naposledy jsem šla spát před půlnocí :D

a další den jsme pokračovali přes Bristol do Cardiffu, ale o tom až příště :))

                                                 Niky xxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky