travelling around England part one / #travelwithniky

Konečně zase výletím! někteří z vás si určitě říkaj, že žiju v Londýně, tak co víc potřebuju, ale já občas potřebuju vypnout, potřebuju vesnice a klid a hlavně taky potřebuju cestovat, protože to miluju.. a tak cestuju, tentokrát jen po Anglii, ale i to je důležitý, když jsem napůl angličanka, že jo? :)

jelikož si nemůžu dovolit se úplně rozšoupnout, tak jsem si dávala hodně záležet při výběru lístků na vlak/autobus a při výběru ubytování a jsem na sebe fakt pyšná.. kdybychom totiž jeli vlakama, tak nás to všechno stojí tak o polovinu míň času, ale celkem asi 150£ na osobu, protože vlaky jsou tu snad nejdražší dopravní prostředek. já všechno koupila s autobusama National Express a dohromady nás cesty Londýn-Bournemouth-Poole-Bath-Cardiff-Londýn stáli na osobu asi 50£. akorát teda asi 8 hodin cestování navíc, ale stojí to za to, ne? :D


do Bournemouth jsme přijeli večer, takže za tmy a jen jsme se procházeli, dali si věci na hotel a šli se najíst, ale druhý den hned ráno jsme ho celý prošli a navíc jsme měli nádherné počasí, takže jsme chodili jen ve svetříku a bylo nám božsky :)





jelikož jsme měli celý den čas, tak jsme si koupili lístky na autobus a jeli směr Old Harry Rocks, znáte je? náš autobus byl dvoupatrák bez střechy, tak jsme v 10 stupních seděli venku, protože jsme praví turisti hahah :D

a jeli jsme asi 5 minut na trajektu, tak to pro mě byl zážitek, jsem si připadala jako malý dítě :D









Old Harry Rocks. jsou to dva křídové útvary, které byly vytvořeny erozí. jsou nejvýchodnějším bodem Jurského pobřeží, které je zapsáno ve světovém dědictví UNESCO. existují o nich dvě legendy - ta první je, že ďábel nazývaný Old Harry na těch skalách spal a ta druhá, že pirát Harry z Poolu skály užíval jako skrýš kontrabandu. a teď která je pravdivá :D

















jsme měli počasí jako namalovaný, co?:))




a tady už jsme u Corfe Castle v takové vesničce, která pro mě byla jako ze snu.. víte, jak jsou v těch filmech točených v anglii takový ty roztomilý domečky v těch vesničkách? všechno je tam roztomilý, málo lidí, ale neskutečně příjemný..no tak to bylo přesně tady. o Vánocích to musí být úplně boží, až se to osvítí světýlkama a tak, no já se tam snad na otočku vrátím!


blbý bylo, že za 1. jsme přijeli něco po 5.hodině a hrad byl zavřený a za další vybil se mi foťák, takže všechny tyhle fotky jsou z mobilu a to prostě není ono..já nevim no, fotím každou blbost a pak na ty důležitý věci nemám baterku. bych si dala facku fakt:D



ale vylezli jsme na takovou "skálu", odkud jsme sice neviděli moc z toho hradu, ale za to jsme měli nádherný výhled na tu vesničku:) a byl to adrenalin haha


vidíte v pozadí napravo ten růžový kufr,jo? tak ten mě opruzuje každý den, větší obtíž jsem snad nezažila, takže třeba po cestě na Old Harry Rocks, kam se jde lesama a polema, jsme ho odložili v křoví a vyzvedli po cestě zpět :D:D nikdo ho nevzal a já měla klid :D





a tady náš první den skončil. někdo z vás to mohl číst na mé fb stránce, napsala jsem tam takovou vtipnou příhodu :D takže vzhledem k tomu, že jsme sehnali takový levný lístky na bus, rozhodli jsme se je koupit tak, ať jednu noc ušetříme i za hotel, takže odtud, z tý krásný vesnice jsme jeli místním autobusem do Poole...

nooooo a tam už nám začala mega čekačka, protože autobus nám jel ve 4:20 ráno..no nekecám. a to jsme do Poolu dorazili v půl 7 večer. a jelikož všechno už bylo zavřený, byla tma a byla mega zima (asi 6 stupňů), tak jsme to zakempili ve Wetherspoons (levná,ale super restaurace, která je všude po celé anglii) , kde jsme byli až do zavíračky, vážně, odcházeli jsme se servírkama asi v půl 1 :D

potom jsme se přesunuli do MC Donalds, kde jsem vypila 2 kafe, upravila všechny fotky a vyseděla důlek.. a musím říct, že to docela uteklo, nevadilo mi čekat, ale jsme blbci a vyrazili jsme na nádraží trošku později, takže jsme na ten autobus dorazili ve 4:17!! a to já bývám všude minimálně 20 minut dřív :D

a pokračovali jsme do Bath..ale o tom další článek :)))  užijte si víkend!

                 Niky xxx


P.S. : začněte mě sledovat na facebooku, prosíím :) 

ODKAZ TADY! :)

Komentáře

  1. Parádní článek a super zazitky první den:) tesim se na další článek:)

    Ja tedy bohužel nemam prostor na cestování, ale kdo ví, třeba se to časem zlepší, každopádně moc rada ctu takové články a rada si prohlizim fotky lidi, co cestují tam, kam ja se jen tak nedostanu.

    Měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky