nový vztah / nový start / #chatwithniky

netušila jsem, že vám o tomhle budu psát, ale vzhledem k tomu, že tu píšu o svém životě, co se mi děje a neděje, tak je asi na čase říct i o tomhle.. dostala jsem totiž zprávu od jedné holky, že je nějaká zmatená, protože jsem říkala, že mám 7 let kluka, přidala jsem pár článků kde figuroval on a teď přidávám další, kde figuruje někdo jiný... 🙈

takže věc se má tak, že jsem měla vztah 7 let, začali jsme spolu v mých 14ti a bylo to super, ve všem jsme si rozuměli a měli se prostě rádi a tím, že pro mě vše začalo tak brzo, netušila jsem, že existuje i něco jiného, někdo jinej, ale popravdě jsem po tom ani netoužila..byla jsem prostě spokojená, věděli jsme navzájem co a jak, prostě taková klasika.. dokonce si z nás lidi dělali srandu, že jsme jak manželé 20 let 😄

věděla jsem, že se věci změní tím, že odjedu do Londýna, jemu se to samozřejmě nelíbilo, ani jeho rodině, ale já si říkala, že jsem prostě sakra mladá na to, abych někde trčela, když mě to nebaví, že chci poznávat svět a zkoušet nový věcí, tak jsem to i přes to udělala. první 3 měsíce byli super, dokonce mě i přijel navštívit a já s nim trávila čas pokaždé, co jsem byla v Praze.

furt jsem neměla žádný myšlenky na někoho jiného, to prostě nepřipadalo v úvahu, měla jsem v hlavě budoucnost s ním, jen jsem nevěděla, kdy a jestli vůbec se vrátím a jak vlastně poznám svět, když jeho mám furt v Praze, ze který on se nehne. nikdy.
________________________________________

mezitím jsem v práci poznala kluka, jmenuje se Gustavo a je z Mexica a od prvního dne jsme kamarádi, hned jsme si ho s Naty oblíbily, ale nikdy by mě nenapadlo, že by z toho mohlo být něco víc. až do července, kdy jsem byla na dovolený v Praze a tak nějak jsem to vycítila..že už to není ono, že nejsem šťastná, protože nejen že já cítím tu tíhu, že svůj život někomu podřizuju a omezuju se, ale zároveň že tím zdržuju i jeho, cítila jsem se blbě, že má holku, která se odstěhovala do jiné země a nemá na něj vůbec čas, když by mohl mít někoho, kdo by pro něj udělal první poslední a věnoval mu každou svou volnou minutu s láskou a nadšením.. zní to hrozně?

každopádně to je právě to, co jsem později poznala já s Gustavem.. úplně nečekaně jsem se na něj jednoho dne podívala a viděla jsem ho najednou úplně jinak. A takhle se na něj dívám už 3 měsíce a nikdy jsem nebyla šťastnější.. 



nechci tím nic zakřiknout, ani se chlubit jak se mám pohádkově, protože to tak není, ale chtěla jsem vše uvést na pravou míru, takže ano, už spolu nějakou dobu nejsme, ale vše se stalo v naprostém klidu a oboustranně, prostě jsme přestali komunikovat a žijeme dál. 

                 Niky xxx


Komentáře

Oblíbené příspěvky