travelling around England part three / #travelwithniky


                                            C A R D I F F .
hlavní město Walesu. 10. největší město Velké Británie. protéká tu řeka Taff, která se zde vlévá do moře. 
_________________________________________________________________________________

a je tady poslední článek z mého výletu po anglii a ani jsem se moc na psaní tohohle netěšila, protože je mi smutno, nejradši bych se vrátila a hlavně teď nějakou dobu nikam cestovat nebudu, tak nebudu mít o čem psát :/




když jsem byla mladší, jezdívala jsem do Wales poměrně často, protože tam bydlela naše anglická babička s dědou, akorát že ve městě Llandudno. věděla jsem, že se tam mluví i velšsky, ale podle mě tím, že jsem byla malá, tak jsem to moc nevnímala..ale teď? oni i zastávky v autobuse hlásí velšsky a já jsem snad v životě neslyšela nic znít tak divně :D to je úplně totálně odlišný od všeho, co jsem kdy v životě slyšela.




                                                                                            kavárna Barker Tea Rooms


jak je šťastnej, že má to svoje kafíčko :D



C A R D I F F    C A S T L E . 
má 4 pevnosti. první Římská pevnost byla založena na konci 50.let 1.století. sloužila k podmanění okolního území, zatímco druhá a třetí pevnost byly spíše součástí systému posádkových pevností než pohraniční pevnosti. ve 4.století vznikla čtvrtá a poslední pevnost, která byla narozdíl od prvních třech dřevěných pevností postavená z kamene. 















to je strašný,co?




taková zajímavost - strávili jsme na tomhle hradě přes 3 hodiny, to se mi ještě v životě nestalo :D





















tohle mi připomíná hrady, kterýma se strašily děti, že v nich bydlej čarodějnice a když budou zlobit, tak si pro ně dojdou...že jo? :D



























dovolenou jsem si užila, v Cardiffu byla sice brutální zima, ale tak nejsme z cukru žejo.. :D  ale ještě jsem nezažila nikoho ubrečenějšího, než Mexičana v 10 stupních, to je vážně šílený :D

a tímhle bych chtěla ukončit moje cestování po Anglii, teda jen prozatím, rozhodně jsem s žádným cestováním neskončila, jen teď už nemám kdy, protože v prosinci jedu na Vánoce domů, tak potřebuju co nejvíc pracovat a možná časem i zabalit ten miniaturní pokojík do krabic..protože se doufejme brzo odstěhuju :) ale o tom vám vše povím až v prosinci nebo po novém roce :)

tak se mějte krásně!

                                  Niky xxx
instagram: smithnicole7
facebook: www.facebook.com/xnicolesmithxo


Komentáře

Oblíbené příspěvky