Mariánské lázně / #travelwithniky

....tenhle článek píšu už opět z anglie, takže když koukám na ty fotky a vzpomínám, je mi pěkně smutno, protože tohle výletování byla vážně pecka a být se svojí mamkou a pejskama 24/7 jsem taky potřebovala :)

                     Mariánské lázně. Mariánky. Marienbad. 
jsou nejmladší z našeho západočeského trojúhelníku lázeňských měst. používají šest hlavních pramenů. podle mariánských lázní byl pojmenován zaoceánský parník Marienbad. u kolonády se nachází zpívající fontána. 
léčí se zde například nemoci pohybového ústrojí, nemoci ledvin a močových cest, nemoci dýchacích cest, gynekologická onemocnění apod.


podle mě je taková povinnost si v každém lázeňském městě dát oplatku a pak pro mě je povinnost udělat s ní takovouhle fotku, mám úplně tu samou ze zimy, když jsem byla v M.lázních poprvé :D jo a vypůjčila jsem si na fotku mamky ruku, protože já měla moc odrostlý a ošklivý nehty hahaha



než jsem se odstěhovala do Londýna, tak jsme jeli na víkend na "rozlučku" s Adamem právě do mariánek, ale byl leden a přisahám, že asi tak -58967 stupňů a já blbec se nenabalila, tak jsem si to nedokázala tolik užít, neustále jsem mrzla a brodila se sněhem v teniskách.. (vím, můžu si za to sama:D) , ale takhle v létě je to teda nádhera.. ještě když i to počasí nám krásně vyšlo :)

tady k té fotce bych vám ráda něco řekla..to si tak sedíme s maminkou, kocháme se a já prohlásila, že miluju život. občas to tak prostě mám, když je mi v danou chvíli hezky, tak si uvědomím, jak jsem šťastná, že mám takový život. minutu po tom, co jsem to dořekla, jsem si chtěla udělat fotku na foťák, tak jsem odložila mobil na to, na čem sedím (úplně mi vypadly slova, pomožte mi:D) a on sjel dolů..spadl na kostky a? správně, celej se roztřískal..takže díky moc :D





shopping centre úchvatný :D:D taková zmenšená SAPA, ale Becherovku tam pořídíte, to zas jó.. :D



měli jsme štěstí, že jsme k fontáně došli ve 14:59 a ona od 15:00 začala hrát..tak jsme to krásně stihli, aniž bychom to plánovali :D (já ani nevěděla, že je zpívací..) mimochodem je tak oblíbená, že se pořádaly a asi i stále pořádají autobusové zájezdy z okolních měst a zahraničí právě na koncert fontány..

a vzhledem k tomu, že jsme měli už v plánu další destinaci jsme se ani nezdržovali na náměstí..jen jsme si prošli kolonádu a tuhle ulici jsem vyfotila po cestě k autu, abych vám ukázala aspoň něco:)

a tady vám vkládám svůj telefon jako bonus, ať se mi můžete vysmát, jak jsem blbá..díky :D

mějte se krásně, už se těším, až vám sepíšu další z našich výletů! :)

                    Niky xxx
kde mě můžete sledovat:
instagram - smithnicole7
facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo

Komentáře

  1. Krásné fotky! V Mariánkách jsem nebyla, ale lázeňská města se sobě podobají, takže na mě působí jako Karlovy Vary! :) Moc pěkné! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) a máš pravdu, hodně se podobají, ale moje nejoblíbenější jsou asi Františkovy lázně, přidám o nich článek brzo, tak pokud jsi v nich nebyla, tak se pak určitě mrkni, podle mě jsou nejhezčí :)

      Vymazat
  2. Mariánky mám strašně ráda :) měla jsem tam jet na letošních prázdninách v čechách, ale nakonec jsme jeli jinam.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky