my 5th month in pictures / june

Ahooj, jak se máte?

já vím, že už jsem s tím trapná a píšu to v každým článku, ale to už je vážně zase konec měsíce? začíná mě docela děsit, jak rychle ten čas letí, přestává to být vtipný :D

každopádně ani nevím, jak bych červen zhodnotila..jsem ze sebe zklamaná, protože tenhle měsíc jsem zatím přidala rekordně nejmíň článků, neměla jsem vůbec čas a energii se blogu věnovat a mrzí mě to, ale říkala jsem si, že radši nepřidám nic než abych se do něčeho nutila a vy to ze mě třeba vycítili a nebavilo by vás to číst :/

měsíc  jsem odstartovala výtečně, oddělala jsem si levou nohu, strávila jsem během jednoho víkendu přes 12 hodin v nemocnicích, musela jsem nakonec do dvou.. ( kde mi ve finále dali jen berle a prášky na bolest) a taky jsem na pár dní letěla do Prahy, jelikož jsem dostala zákaz pracovat, tak jsem tu nechtěla být zavřená v tom mini pokojíčku sama celé dny :D




když pominu tu nohu, byl to super měsíc, měli jsme přes týden i počasí lepší jak na Bahamách (to psali v novinách, to není z mé hlavy :D ) a taky jsem za červen vypila rekordní počet ciderů..víte, jak poznám, že byl rekordní? protože ten počet ani neznám.. radši :DD


zatím jsem ještě nepoznala nic lepšího, než si v tom krásným teple sednout na Trafalgar square s lidma, se kterýma vám je dobře, poslouchat písničky a pít cidera.. je to fakt boží:)

tohle je třeba nejvíc sladký.. holčina z práce, která je z Bangladéše, ale vyrostla v Londýně mi napsala přáníčko v češtině.. a přidala k tomu kupu sladkostí #roztomilostlvlmilion



taky jsem hodně jedla... :D tohle je třeba v restauraci Florian v Jílovém u Prahy :)
Caprese salát v mé bývalé práci na Slapech


a můj milovaný color run! už máte z minula článek plný barevných fotek, tak se jděte mrknout, ať vás nemusím znovu spamovat tady hahah

po cestě z color runu jsme si jen tak random došli do kina (do kterého jsme se původně šli jen vyčůrat :D) a podívali jsme se na Baywatch.. a za nás teda ne-e.. nelíbilo se nám to :(


konečně jsem se taky dočkala a našla jsem člověka, co mi udělal tyhle copánky..sama si totiž nejsem schopná udělat ani ten základní :D






a taky se nám změnil majitel, takže probíhá několik změn, tak se těším, jak to celé dopadne.. a jednou z nich byla změna jídelníčku, tak jsem dobrovolně trávila v práci čas do 3 do rána, abych je všechny obměnila :D #zaměstnanecměsíce

doufám, že za červenec se s vámi podělím o víc zážitků a míst než o selfiečka s copánkama..:D
za chvilku vyrážím do Hyde Parku na Justina Biebera, tak mi ten měsíc začíná docela fajn :))

mějte se krásně,
                         
                            Niky xxx

kde mě můžete sledovat:
instagram - smithnicole7
facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo

Komentáře

Oblíbené příspěvky