park Boheminium / #travelwithniky

                                      Boheminium
naučně poznávací park u Mariánských lázní. vede k němu lanová dráha. ročně ho navštíví kolem 100 000 lidí a je to nejnavštěvovanější atrakce Karlovarského kraje. nabízí více než 70 zmenšenin významných českých památek (hrady,zámky apod.)


co se týče vstupenek, tak je výhodnější je koupit přes internet tady :)

dospělí - 150 Kč (online je to 135 Kč)
děti (od 2 do 10 let) - 50 Kč (online je to 45 Kč)
děti (od 11 do 15 let) - 100 Kč (online je to 90 Kč)
a všichni ostatní (studenti,senioři atd.) - 100 Kč (online je to 90 Kč)



Červená Lhota je ve skutečnosti moje nejoblíbenější :)

zámek Ratibořice..



do ledna letošního roku jsem netušila, že takovýhle park u nás máme, ale je to fakt pecka třeba pro ty, co nejsou z ČR a jedou sem na krátkou chvíli, ale i přes to chtějí vidět co nejvíc hradů apod., tak můžou vyrazit sem a mít to vše při jednom..sice v menším provedení, ale stejně :D


Karlštejn je vážně něco neuvěřitelnýho.. už z dálky si ho máma všimla a měla úplně motýli v břiše :D i přes to, že je to miniatura, tak je obrovskej! a nááádhernej:)


Ještěd..na kterým jsem doopravdy v životě nebyla, ostuda, co?

tahle stavba se mi neskutečně líbí, přitom jsem to vůbec neznala.. #stydímse
tohle jsou prosím pěkně lázně Kynžvart, který sice vůbec neznám, ale viděli jste seriál první republika? netočilo se z toho něco tady? já nevím proč, ale strašně mi to ten seriál připomíná :D

a můj oblíbený větrný mlýn Ruprechtov.. už jsem vám říkala, že každý rok jedeme s rodinou na chalupu do jiné části česka a myslím, že rok 2013 nebo 2014 (teď si nejsem jistá) jsme místo chalupy měli pronajatý tenhle mlýn, tak bylo hezký ho tam vidět :))




poznáte někdo, kdo to je? :)

před vstupem do parku je další takový parčík, kde jsou právě sochy z různých pohádek a když budete mít štěstí, tak dokonce uvidíte sochaře/tesaře (?) nějaké tesat :))

                                                            Niky xxx

kdě mě můžete sledovat:
instagram - smithnicole7
facebook - www.facebook.com/xnicolesmithxo

Komentáře

Oblíbené příspěvky